MENU
CYBER POINT — nauka programowania od podstaw dla dzieci i młodzieży. Rozwijamy prawdziwych profesjonalistów branży IT.
Wybierz wiek dziecka
8-9
10-12
13-14
15-18

Turbokurs IT

Jest to świetna okazja, by zapoznać się ze światem IT oraz zrozumieć, czy dziecko chciałoby poznać tajniki technologii od środka.

Turbokurs IT

Jest to świetna okazja, by zapoznać się ze światem IT oraz zrozumieć, czy dziecko chciałoby poznać tajniki technologii od środka.

Turbokurs IT

Jest to świetna okazja, by zapoznać się ze światem IT oraz zrozumieć, czy dziecko chciałoby poznać tajniki technologii od środka.

Turbokurs IT

Jest to świetna okazja, by zapoznać się ze światem IT oraz zrozumieć, czy dziecko chciałoby poznać tajniki technologii od środka.

Minecraft
Junior Game Developer: Twórca gier

Na zajęciach uczniowie stworzą własne gry na najpopularniejszych platformach do tworzenia gier 3D, zaprojektują własne światy w Minecrafcie i poznają podstawy do programowania.

8-12 lat
8 zajęć po 90 minut


  • Tynker – 3 lekcje
Tynker to edukacyjna platforma do kodowania, która pomaga dzieciom tworzyć własne gry i aplikacje, używając bardzo prostej techniki — przeciągnij i upuść. Aby zachęcić dzieci do programowania, Tynker zaprojektował ciekawe środowisko gamingowe, które w przystępny sposób wprowadza je w świat IT. W ciągu ostatnich trzech lat ponad 23 miliony dzieci na całym świecie zaczęło kodować z Tynkerem.

Wynik: Uczniowie stworzą własne wielopoziomowe gry, dodadzą animacje, stworzą postacie, a także zrozumieją logikę programowania gry.

  • Programowanie w Minecraft – 5 lekcji 
Minecraft to jedna z najpopularniejszych gier na świecie, która przyciąga tysiące graczy w różnym wieku. Daje ona nieograniczoną możliwość kreacji i realizacji własnych pomysłów. Dzięki temu uważana jest nie tylko za zabawę, a także uniwersalną platformę edukacyjną. 

Wynik: Podopieczni nauczą się tworzyć własne światy w Minecraft, samodzielnie budować skomplikowane obiekty, planować i obliczać, których poleceń użyć, aby uzyskać pożądany rezultat. Uczniowie poznają specjalną platformę, na podstawie której zapoznają się z różnego rodzaju algorytmami, pętlami, funkcjami, poleceniami warunkowymi – pojęciami, które tworzą podstawy programowania.

Szczegóły kursu:
  • Spotkania stacjonarne/online 
  • Zajęcia odbywają się na żywo z Trenerem 
  • Dzieci od razu zaczynają działać na komputerze 
  • Po zakończeniu kursu dziecko otrzyma imienny certyfikat


Turbokurs IT

Jest to świetna okazja, by zapoznać się ze światem IT oraz zrozumieć, czy dziecko chciałoby poznać tajniki technologii od środka.

Turbokurs IT

Jest to świetna okazja, by zapoznać się ze światem IT oraz zrozumieć, czy dziecko chciałoby poznać tajniki technologii od środka.

Turbokurs IT

Jest to świetna okazja, by zapoznać się ze światem IT oraz zrozumieć, czy dziecko chciałoby poznać tajniki technologii od środka.

Turbokurs IT

Jest to świetna okazja, by zapoznać się ze światem IT oraz zrozumieć, czy dziecko chciałoby poznać tajniki technologii od środka.

Mid web developer: Twórca stron internetowych
W tym kursie uczniowie nauczą się podstaw składni HTML, CSS i JavaScript, stworzą zaawansowane strony internetowe, poznają systemy do zarządzania treściami na nich, a także wypróbują konstruktor witryn Tilda.

13-18 lat
8 zajęć po 90 minut

  • Strony internetowe HTML + CSS – 4 lekcje
Projektowanie stron internetowych od zera to trwały i wymagający proces. Trzeba zbudować ich strukturę, zaplanować zawartość graficzną i tekstową, a następnie połączyć wszystko w jedną całość. Do tego celu stosowane są różne edytory, ale podstawą do programowania WEB są: język znaczników HTML i język arkuszy stylów CSS. 

Wynik: Podopieczni rozpoczynają wstęp do HTML i CSS, poznają najważniejsze techniki tworzenia stron WWW, tworzą proste strony na wybrany temat. 

  • Strony internetowe PRO: JavaScript – 2 lekcje 
JavaScript jest jednym z najpopularniejszych języków programowania, który umożliwia tworzenie dynamicznych treści, animacji obrazów oraz dodawania zaawansowanych interakcji na stronie internetowej.

Wynik: Dalszym krokiem jest zapoznanie się z podstawami języka JavaScript, za pomocą którego uczniowie stworzą zaawansowane dynamiczne strony internetowe i opublikują witryny w sieci. 

  • Kreator stron Tilda – 2 lekcje 
Konstruktor stron internetowych to dobra okazja do stworzenia własnej witryny, nawet bez znajomości języków programowania. Przyjazny dla użytkownika interfejs platformy Tilda pomaga krok po kroku stworzyć stronę internetową dla dowolnego projektu. 

Wynik: Uczniowie dowiedzą się jak projektować strony od podstaw, jak tworzy się strukturę, nawigację i przygotują własny projekt — animowaną stronę na wybrany temat. 

Szczegóły kursu:
  • Spotkania stacjonarne/online 
  • Zajęcia odbywają się na żywo z Trenerem 
  • Podopieczni od razu zaczynają tworzyć własne projekty
  • Po zakończeniu kursu uczeń otrzyma certyfikat
8 spotkań po 90 min
5 rat po 154 zł
5 rat po 154 zł
8 spotkań po 90 min

Kompletna edukacja cyfrowa

W tym kursie podopieczni zapoznają się z każdą z wymienionych niżej dziedzin IT i po jego zakończeniu wybiorą obszar w którym będą się rozwijać.

Kompletna edukacja cyfrowa

W tym kursie podopieczni zapoznają się z każdą z wymienionych niżej dziedzin IT i po jego zakończeniu wybiorą obszar w którym będą się rozwijać.

MODUŁ 1. PODSTAWY PROGRAMOWANIA
Ilość zajęć: 2 lekcje

Za pomocą programowania blokowego uczymy się tworzyć działający kod i programować grę według własnych zasad.

Co to?
Programowanie blokowe to wizualna forma programowania, która polega na przemieszczaniu kolorowych bloków za pomocą myszki.

Jak?
Bloki te zawierają różne komendy i polecenia, które uczniowie uczą się układać w odpowiedniej kolejności.

Dlaczego?
Jest to lekki i ciekawy sposób na tworzenie własnych gier lub programów blokowych. W trakcie tego modułu dzieci poznają podstawy programowania poprzez ulubione gry i bajki, takie jak Minecraft, Angry Birds i Frozen.
>>>
MODUŁ 2. BLOCKLY
Ilość zajęć: 3 lekcje

Rozszerzamy wiedzę programową i tworzymy własne niesamowite animacje.

Co to?
Blockly to obiektowy, blokowy język programowania, stworzony przez Google w 2012 roku. Powstał z połączenia kilku istniejących języków programowania i służy do tworzenia prostych gier, a niektórzy stosują go do projektowania aplikacji na Androida.

Jak?
Ten język działa na zasadzie „przeciągnij i upuść blok”. Dzięki Blockly dzieci skupiają się nie na poprawności pisania kodu, a na logicznej części programowania.

Dlaczego?
Blockly jest pierwszym krokiem do bardziej zaawansowanych języków programowania, w szczególności do JavaScript. Co ważne, Google podkreśla, że zamierza rozwijać ten język i stworzyć na jego podstawie wieloplatformowy język programowania, z którego niedługo będą korzystać wszyscy informatycy.
MODUŁ 3. ANIMACJA
Ilość zajęć: 4 lekcje

Poznajemy zasady tworzenia animacji i tworzymy własne animowane filmiki.

Co to?
Często obraz mówi o wiele więcej, niż setki słów. GIF lub animacja to seria nieruchomych obrazków, które wyświetlane jeden po drugim tworzą wrażenie płynnego ruchu. Taki animowany obraz potrafi opowiedzieć całą historię.

Jak?
Animacje tworzone są za pomocą programów komputerowych. W trakcie tego modułu podopieczni nauczą się "ożywiać" obraz, a także stworzą własne animowane filmiki na platformie dla początkujących projektantów.

Dlaczego?
Animacje są coraz częściej używane w marketingu, na stronach internetowych, w prezentacjach i social media. Są także używane w branży filmowej i gamingowej.
MODUŁ 4. PIXBLOCKS
Ilość zajęć: 5 lekcji

Poznajemy zasady wizualnego i tekstowego kodowania, tworzymy własne gry i animacje.

Co to?
PixBlocks to intuicyjna polska platforma do nauki programowania. Pomaga ona rozwijać wiedzę w zakresie podstaw programowania, a także popularnego języka Python.

Jak?
Przez przeciąganie bloczków, w łatwy i przyjemny sposób, uczymy się podstaw programowania. Dzieci nauczą się kodować w wizualnym i tekstowym języku programowania i stworzą gry i animacje.

Dlaczego?
PixBlocks pomaga zrozumieć zasady działania języka Python, który zdobył tytuł najpopularniejszego języka roku 2020.
MODUŁ 5. ROBLOX
Ilość zajęć: 6 lekcji

Poznajemy trójwymiarowy świat, uczymy się tworzyć własne modele i gry 3D.

Co to?
Roblox to jedna z najbardziej znanych na świecie gier oraz platform do ich tworzenia. Możesz tego nie wiedzieć, ale Twoje dziecko z pewnością grało w nią lub gra. Roblox Corporation, producent gry, stworzył platformę, gdzie użytkownicy samodzielnie tworzą światy, przedmioty, postacie i mapy.

Jak?
W grze Roblox można korzystać z rozgrywek napisanych przez innych deweloperów lub spróbować swoich sił i stworzyć wszystko od zera. W trakcie tego modułu uczniom pokazane zostaną podstawowe elementy platformy Roblox Studio, mechanika i logika gry, tworzenie modeli trójwymiarowych. Przedstawione zostaną też podstawy tworzenia gier 3D z wykorzystaniem języka LUA.

Dlaczego?
Nauka na podstawie Roblox poszerza dziecięcą wyobraźnię, pobudza inspiracje oraz zachęca do rozwoju w programowaniu. Jest to ważny wstęp do tworzenia gier 3D.
MODUŁ 6. PRODUKTY GOOGLE
Ilość zajęć: 2 lekcje

Poznaj nieznane wcześniej funkcje i usługi Google, naucz się z nich korzystać i używaj w życiu codziennym.

Co to?
Są to najbardziej znane usługi IT, których każdy z nas używa w swoim życiu codziennym: mapy, e-mail, prezentacje, kalendarz, tablice, spotkania online...

Jak?
W tym module uczniowie zapoznają się z najpopularniejszymi usługami Google i stworzą własne dokumenty tekstowe.

Dlaczego?
Dzieci będą potrzebować coraz więcej narzędzi do nauki i życia prywatnego. Dany moduł poświęcony jest temu, by nauczyć się z nich sprawnie i bezpiecznie korzystać.
MODUŁ 7. TWORZENIE PREZENTACJI
Ilość zajęć: 2 lekcje

Naucz się obsługi prezentacji od podstaw, używaj zaawansowanych możliwości programu oraz poznaj zasady dobrej prezentacji.

Co to?
Słowo „prezentacja” ma kilka znaczeń. Z jednej strony to wystąpienie publiczne, mające na celu przedstawienie treści słuchaczom. Z drugiej — to tylko zestaw slajdów na określony temat. Tak czy owak, warto rozwijać obie umiejętności, które często chodzą parami.

Jak?
W tym module dzieci nauczą się obsługi prezentacji od podstaw, zdobędą umiejętności w zakresie tworzenia prezentacji, korzystania ze schematów kolorów, motywów i szablonów, wstawianie tabel, obrazów, klipartów, zastosowania animacji. Uczniowie zapoznają się także z zasadami prezentowania swojego dzieła.

Dlaczego?
Umiejętność tworzenia prezentacji przyda się w szkole, na urodzinach babci, na maturze i oczywiście w pracy. Później można ją także przemienić w źródło dochodu.
MODUŁ 8. PROGRAMOWANIE W MINECRAFT
Ilość zajęć: 5 lekcji

Naucz się tworzenia modów do gier, animacji oraz projektowania mechanizmów gry.

Co to?
Minecraft to jedna z najpopularniejszych gier na świecie, która przyciąga tysiące graczy w różnym wieku. Daje ona nieograniczoną możliwość kreacji i realizacji własnych pomysłów. Dzięki temu uważana jest nie tylko za zabawę, a także uniwersalną platformę edukacyjną.

Jak?
Podczas zajęć dzieci uczą się tworzenia modów do gier, projektują mechanizmy i animacje z wykorzystaniem prostej platformy MakeCode.

Dlaczego?
Nauka przez Minecraft rozwija koncentrację, myślenie algorytmiczne i programistyczne, a także jest dobrą wspólną zabawą i ćwiczeniem pracy w zespole.
MODUŁ 9. CYBERBEZPIECZEŃSTWO JUNIOR
Ilość zajęć: 2 lekcje

Poznaj zasady korzystania z internetu, zabezpieczania swoich danych oraz bezpiecznego kontaktowania się z innymi użytkownikami.


Co to?
Cyberbezpieczeństwo to praktyka polegająca na zapewnianiu bezpieczeństwa i ochrony serwerów, urządzeń elektronicznych, sieci, danych osobowych przed niebezpiecznymi atakami.

Jak?
Podczas zajęć w tym module omawiane będą kluczowe aspekty świadomego korzystania z internetu, zasady tworzenia bezpiecznego hasła, loginu oraz zabezpieczenie swoich danych.

Dlaczego?
IT otacza dzieci od najmłodszych lat. Dzięki cyberbezpieczeństwu, wirtualny świat może stać się o wiele bezpieczniejszym i bardziej przyjaznym miejscem. Warto nauczyć dzieci bezpiecznie korzystać z sieci i pokazać płynące z niej zagrożenia.
<<<

Kompletna edukacja cyfrowa

W tym kursie podopieczni zapoznają się z każdą z wymienionych niżej dziedzin IT i po jego zakończeniu wybiorą obszar w którym będą się rozwijać.

Kompletna edukacja cyfrowa

W tym kursie podopieczni zapoznają się z każdą z wymienionych niżej dziedzin IT i po jego zakończeniu wybiorą obszar w którym będą się rozwijać.

MODUŁ 1. WSTĘP DO IT
Ilość zajęć: 4 lekcje

Poznajemy świat kodu, animacji i 3D.


Co to?
Każdy intuicyjnie orientuje się, czym mniej więcej jest programowanie. Jednak IT, to już szersze pojęcie. Są to nie tylko kody, a także animacje, gry, ilustracje, marketing, wirtualna rzeczywistość, roboty...

Jak?
W tym module uczniowie zapoznają się z programem, za pomocą którego można w prosty sposób tworzyć trójwymiarowe gry komputerowe. Dodatkowo stworzymy własny animowany filmik i program blokowy.

Dlaczego?
Wstęp pozwoli uczniom zapoznać się z szerokim wachlarzem dziedzin IT.
>>>
MODUŁ 2. PODSTAWY PYTHON
Ilość zajęć: 5 lekcji

Opanowujemy pierwszy język programowania Python i tworzymy swój projekt.


Co to?
CodeCombat to wieloosobowa gra przeglądarkowa. Młodzi programiści stworzyli ją, aby młodzież w ciekawy sposób zrozumiałą język Python, który jest jednym z najpopularniejszych wśród programistów.

Jak?
W tym module na podstawie gry opanujemy zasady pracy w Pythonie, a później nauczymy się używać pętli, zmiennych, tablic, funkcji i instrukcji warunkowych.

Dlaczego?
Dziś Python znajduje się w czołówce najbardziej pożądanych i używanych języków. Na rynku pracy wzrasta zapotrzebowanie na programistów Pythona, a organizacje, które go wykorzystują to m.in. NASA, Google, Instagram, Spotify, Yahoo!, Dropbox, CERN.
MODUŁ 3. TWORZENIE MUZYKI
Ilość zajęć: 3 lekcje

Naucz się komponować, rejestrować i miksować muzykę.


Co to?
Jeszcze do niedawna komponowanie muzyki bez umiejętności gry na instrumentach było niemożliwe. Zmieniło się to dzięki technologii. Specjalne programy pozwalają tworzyć własną muzykę, remixy, bity, nawet mimo nieznajomości nut. Zrozumiałe zasady pracy z dźwiękiem, pozwalają na stworzenie hitów w praktycznie każdym gatunku muzyki.

Jak?
Poznajemy zasady tworzenia i renderowania dźwięku, dowiemy się jak komponować własne utwory. Po ukończeniu modułu uczniowie będą posiadać wiedzę niezbędną do samodzielnej produkcji i rejestracji muzyki.

Dlaczego?
Muzyka otacza nas wszędzie, m.in. w sklepie, samochodzie, reklamie, teatrze. Coraz więcej ludzi korzysta ze ścieżek produkowanych “online” lub komputerowo miksuje swoje nagrania. Prawdziwy profesjonalista jest w tej branży bardzo ceniony i ma wielką szansę na udaną karierę.
MODUŁ 4. CANVA + KOD QR
Ilość zajęć: 3 lekcje

Uczymy się podstaw grafiki komputerowej przy pomocy znanej platformy online.

Co to?
Canva to program graficzny do tworzenia najróżniejszych projektów: zaproszeń na wydarzenia, banerów internetowych, plakatów, infografik, prezentacji, wizytówek, ulotek reklamowych. Grafikę, stworzoną w tym programie, można również od razu wysyłać do druku.

Jak?
Podczas zajęć w tym module nauczymy się podstaw grafiki komputerowej, projektowania za pomocą Canvy i stworzymy własne kody QR.

Dlaczego?
Umiejętność tworzenia projektów graficznych przyda się uczniom w szkole, a przyszłym marketingowcom, właścicielom małych firm, blogerom, influencerom w pracy i w życiu codziennym.
MODUŁ 5. MIT App Inventor 
Ilość zajęć: 3 lekcje

Poznajemy procesy projektowania aplikacji mobilnych i stworzymy zaawansowane aplikacje.

Co to?
Google stworzyło specjalne oprogramowanie, które pozwala początkującym programistom w łatwy sposób pisać aplikacje na Androida.

Jak?
Uczniowie samodzielnie stworzą zaawansowane aplikacje w MIT App Inventor i zapoznają się z całym procesem projektowania aplikacji mobilnych.

Dlaczego?
Android posiada ponad 2,8 miliardów aktywnych użytkowników, co stanowi 75% rynku światowego. Tworzenie aplikacji na Androida nie jest łatwe. Jest jednak perspektywiczne.
MODUŁ 6. PROGRAMOWANIE W MINECRAFT
Ilość zajęć: 4 lekcje

Nauczymy się tworzyć własne światy, programować mechanizmy i animacje.

Co to?
Minecraft to gra polegająca na układaniu bloków i szukaniu przygód. Jednak dziś to nie tylko gra, a i świetne narzędzie dydaktyczne. Coraz częściej używa się jej do nauki programowania, języków obcych, matematyki, fizyki i historii.


Jak?
Podczas zajęć dzieci nauczą się tworzenia własnych światów, zaprojektują mechanizmy i animacje z wykorzystaniem prostej platformy MakeCode, którą zdążą dobrze poznać na zajęciach.

Dlaczego?
Dzięki kodowaniu w Minecraft pod opieką Trenera uczniowie rozwijają swoje kompetencje cyfrowe, myślenie logiczne i przestrzenne. Zajęcia mają też wpływ na umiejętność radzenia sobie z problemami i pracę w zespole.
MODUŁ 7. TWORZENIE STRON WIX
Ilość zajęć: 3 lekcje

Poznajemy techniki tworzenia stron WWW, dodajemy animacje i dodatkowe funkcjonalności.

Co to?
WIX to najpopularniejszy na świecie kreator stron internetowych. Do używania tego kreatora nie potrzebujemy specjalistycznej wiedzy programistycznej, ponieważ cała platforma jest bardzo intuicyjna.

Jak?
W tym module uczniowie poznają najważniejsze techniki tworzenia stron internetowych. Zaczynając od podstaw, będą w stanie stworzyć bardzo ładną stronę z atrakcyjnymi animacjami i różnymi dodatkowymi funkcjonalnościami.

Dlaczego?
WIX jest świetną platformą do tworzenia nieskomplikowanych, ale dobrych stron WWW. To przydatne narzędzie dla początkujących deweloperów stron internetowych z mnóstwem funkcji, które później można wykorzystać w swoich projektach.
MODUŁ 8. CYBERBEZPIECZEŃSTWO MIDDLE
Ilość zajęć: 2 lekcje

Omawiamy kluczowe aspekty świadomego korzystania z internetu i jak bronić się przed zagrożeniami w sieci.

Co to?
Cyberbezpieczeństwo to podstawa podstaw dla młodych użytkowników technologii. Jest to ochrona urządzeń mobilnych, komputerów, serwerów, sieci i w pierwszej kolejności własnych danych osobowych.

Jak?
Głównym tematem tego modułu będzie wiarygodność w sieci. Omówimy kluczowe aspekty świadomego korzystania z internetu, potrzebę selekcji informacji, a także pokażemy, jak się bronić przed wszelką dezinformacją i niebezpieczeństwem online.

Dlaczego?
Nastolatek musi wiedzieć, że nie wszystko, co znajduje się w sieci, jest prawdziwe i nie wszystkiemu można ufać. Jednocześnie chcemy nauczyć go swobodnie i bezpiecznie korzystać ze świata wirtualnego — nie stanowi on zagrożenia, kiedy umie się w nim poruszać.
MODUŁ 9. TWORZENIE BOTA
Ilość zajęć: 2 lekcje

Dowiadujemy się, jak projektować boty za pomocą platformy online.

Co to?
Bot to skrót od słowa “robot”. Jego główne zadanie — symulacja i przetwarzanie ludzkiej rozmowy, np. szybkie odpowiadanie na powtarzające się pytania.

Jak?
Po tym module uczniowie będą rozumieć naturę botów i nauczą się je projektować za pomocą specjalnej platformy online. Poza teorią dostaną także sporo praktycznej wiedzy, wzbogaconej rzeczywistymi przykładami budowania użytecznych botów.

Dlaczego?
Chatboty i voiceboty są bardzo przydatne we współczesnym marketingu i obsłudze klienta. Dzięki botom firmy zwiększają sprzedaż, skracają czas oczekiwania na infolinii, ułatwiają opcje rezerwacji, oferują wsparcie 24/7. Jest to funkcjonalny trend, który dopiero się rozwija i prawdopodobnie zostanie już z nami na zawsze.
<<<
MODUŁ 8. PROJEKTOWANIE 3D
Ilość zajęć: 2 lekcje

Zapoznamy się z podstawami grafiki 3D i zaprojektujemy dom.

Co to?
Obiekty trójwymiarowe, wirtualne światy, projektowanie produktów – grafika 3D staje się coraz bardziej obiecującym obszarem w dziedzinie nowych technologii. Głównym zadaniem modelowania 3D jest zapewnienie jak najbardziej kompleksowego obrazu nieistniejącego obecnie obiektu, którego powstanie planowane jest w najbliższej przyszłości. Szerokie i prawie wszechobecne zastosowanie tej technologii wynika z potrzeby zrozumienia, co dokładnie jest wymagane do produkcji, jakie parametry i cechy powinien mieć projektowany obiekt oraz jakie są jego cechy produkcyjne.

Jak?
Podczas modułu uczniowie narysują dokładne plany domków w 2D i udekorują je w ponad 150 000 przedmiotów do wyboru. Nauczą się także renderować obrazy 2D i 3D ze swoich projektów za pomocą kilku kliknięć oraz udostępnią swoją pracę innym.

Dlaczego?
Tworzenie projektów w 3D to prawdziwa sztuka, która otwiera wspaniałe perspektywy. Za pomocą nowoczesnego modelowania i projektowania powstają projekty budynków i konstrukcji, efekty specjalne ze świata kina i gier, również wykorzystywane są w medycynie. Możliwości wizualizacji są praktycznie nieograniczone, a jednocześnie nieodłączne od wielu branż.

Kompletna edukacja cyfrowa

W tym kursie podopieczni zapoznają się z każdą z wymienionych niżej dziedzin IT i po jego zakończeniu wybiorą obszar w którym będą się rozwijać.

Kompletna edukacja cyfrowa

W tym kursie podopieczni zapoznają się z każdą z wymienionych niżej dziedzin IT i po jego zakończeniu wybiorą obszar w którym będą się rozwijać.

MODUŁ 1. TWORZENIE STRON WWW: HTML + CSS
Ilość zajęć: 5 lekcji

Poznajemy najważniejsze techniki tworzenia stron internetowych oraz jak je stylizować.

Co to?
Projektowanie stron internetowych od zera to trwały i wymagający proces. Trzeba zbudować ich strukturę, zaplanować zawartość graficzną i tekstową, a następnie połączyć wszystko w jedną całość. Do tego celu stosowane są różne edytory, ale najbardziej popularne są: język znaczników HTML i język arkuszy stylów CSS.

Jak?
W trakcie modułu uczniowie poznają najważniejsze techniki tworzenia stron internetowych, nauczą się korzystać z HTML oraz poznają sposoby stylizowania elementów za pomocą stylów CSS. Podopieczni stworzą ładną stronę z atrakcyjnymi animacjami i różnymi dodatkowymi elementami.

Dlaczego?
HTML i CSS to podstawa współczesnego internetu, “szkielet” i “mięśnie” większości stron www. Nauka tych języków jest konieczna dla każdego, kto zamierza zostać front end developerem.
>>>
MODUŁ 2. ZAAWANSOWANE STRONY WWW: JavaScript
Ilość zajęć: 3 lekcje

Zapoznajemy się z podstawami języka, tworzymy strony WWW i publikujemy je w sieci.

Co to?
JavaScript jest jednym z najpopularniejszych języków programowania, który umożliwia tworzenie dynamicznych treści, animacji obrazów oraz dodawania zaawansowanych interakcji na stronie internetowej.

Jak?
Na zajęciach uczniowie zapoznają się z podstawami języka JavaScript, za pomocą którego stworzą własne atrakcyjne strony internetowe i opublikują witryny w sieci.

Dlaczego?
Front-end development (projektowanie wizualnych części stron internetowych) jest uważany za jeden z najprostszych sposobów na rozpoczęcie kariery w IT. JavaScript używa się również do tworzenia aplikacji na Android i iOS, aplikacji komputerowych Microsoft Office i Adobe, a także do programowania sprzętu AGD, terminali płatniczych i konsoli.
MODUŁ 3. CYBERBEZPIECZEŃSTWO SENIOR
Ilość zajęć: 3 lekcje

Omawiamy bezpieczeństwo w sieci oraz zasady kreowania własnego wizerunku.

Co to?
Na pewno nie raz słyszeliście o hakerach, którzy włamali się na rządowy e-mail, stronę bankową, stronę internetową znanej firmy. Do przeciwdziałania takim atakom i zabezpieczenia wszelkich danych służy cyberbezpieczeństwo.

Jak?
Na zajęciach z tego modułu omówimy i przeanalizujemy z uczniami kluczowe aspekty świadomego korzystania z internetu, zasady bezpiecznego kreowania własnego wizerunku w sieci oraz bezpieczeństwo w kontakcie z innymi użytkownikami internetu.

Dlaczego?
Zakaz korzystania z telefonu lub komputera, grania w gry lub prowadzenia social media nie jest najlepszym rozwiązaniem dla rodziców nastolatków. Wprost przeciwnie, warto wyjaśnić dzieciom, jak rozpoznać zagrożenie i zabawę w internecie oraz zachęcać do nauki cyberbezpieczeństwa.
MODUŁ 4. SOCIAL MEDIA
Ilość zajęć: 4 lekcje

Poznajemy funkcjonalności mediów społecznościowych, etykę w sieci oraz podstawy blogowania.

Co to?
Media społecznościowe dają przede wszystkim możliwość komunikacji ze swoimi przyjaciółmi, poznawania świata, dzielenia się emocjami i zdjęciami, publikowania ciekawych treści. Regulaminy serwisów Facebook, Instagram i TikTok przewidują, że konta na nich zakładać mogą osoby od 13. roku życia. Jednak trzeba zdać sobie sprawę z tego, że nawet młodsze dzieci, prawdopodobnie posiadają już tam swoje profile.

Jak?
Podczas zajęć podopieczni poznają funkcjonalności i zastosowanie sieci społecznościowych, dowiedzą się, jak etycznie i bezpiecznie zarządzać swoim kontem oraz nabędą wszelkich potrzebnych umiejętności z podstaw blogowania i kreowania własnego wizerunku.

Dlaczego?
Owszem, można wychodzić z założenia, że social media wcale nie są przydatne. Jednocześnie coraz więcej ludzi używa ich do kontaktu, a uczelnie i pracodawcy coraz częściej sprawdzają media społecznościowe kandydatów w trakcie rekrutacji. Umiejętność korzystania z social mediów jest także bardzo przydatna nie tylko w zawodach “digital”. Za pomocą social mediów lekarze, stolarze, dziennikarze, kucharze czy piloci mogą stworzyć własną wizytówkę online i zarabiać na niej pieniądze. Jest to przeogromny świat, którego warto nauczyć się używać z korzyścią dla siebie.
MODUŁ 5. PHOTOSHOP
Ilość zajęć: 4 lekcje

Poznajemy podstawy korzystania z programu oraz rozwijamy swoje umiejętności.

Co to?
Photoshop jest flagowym produktem pakietu Adobe i służy do tworzenia i edytowania grafiki rastrowej, malarstwa cyfrowego, projektowania stron, a nawet edycji wideo.

Jak?
Podczas zajęć w tym module połączymy artystyczne pasje uczniów z nowoczesnymi technologiami i odkryjemy tajniki grafiki komputerowej. Zapoznamy uczestników z programem graficznym Photoshop, pokazując szerokie spektrum jego zastosowania.

Dlaczego?
Photoshop jest niezbędnym narzędziem fotografa i designera, a także pierwszym krokiem do kariery UX/UI designera. Program pozwala zrobić ze zwykłego obrazka prawdziwą sztukę i dlatego jest bardzo popularny na rynku.
MODUŁ 6. ILUSTRATOR
Ilość zajęć: 4 lekcje

Uczymy się rysować, projektować i modyfikować własne projekty graficzne.

Co to?
Grafika wektorowa jest jednym z podstawowych rodzajów grafiki komputerowej. Wyróżnia się ona wyjątkową jakością, nawet z dużego przybliżenia. Adobe Illustrator to najbardziej znany program do tworzenia i edycji grafiki wektorowej. Można w nim tworzyć loga, wzory koszulek, plakaty, etykiety, zaproszenia i nawet projekty mieszkań.

Jak?
W trakcie tego kursu uczniowie poznają podstawy projektowania w Adobe Illustratorze, nauczą się rysować od zera, tworzyć kształty, wklejać i modyfikować własne projekty. Program jest ciekawym rozwiązaniem dla osób zainteresowanych malowaniem i ilustracją.

Dlaczego?
Adobe Illustrator jest świetnym sposobem na rozwój myślenia przestrzennego, pomaga realizować kreatywne idee. Jest bardzo przydatnym narzędziem do tworzenia przeróżnych projektów graficznych. Ten program to must have wśród grafików, ilustratorów książek, kreatorów animacji i projektantów.
MODUŁ 7. APLIKACJE C#
Ilość zajęć: 4 lekcje

Poznajemy wieloplatformowy język programowania C# i tworzymy własną aplikację komputerową.

Co to?
C# (C Sharp) to obiektowy język programowania, który został stworzony przez Microsoft. Jest to język wysokiego poziomu, o bardzo szerokim zakresie zastosowania. C# najczęściej stosowany jest do tworzenia aplikacji na Windows, iOS i Android.

Jak?
Podczas zajęć w tym module uczniowie poznają wieloplatformowy, uniwersalny, dynamiczny język programowania C# oraz stworzą własną aplikację komputerową, przydatną do nauki w szkole.

Dlaczego?
Język programowania C# używany jest do programowania aplikacji komputerowych i na telefon, tworzenia gier takich jak PokemonGO i Angry Birds oraz do pracy nad sztuczną inteligencją.
MODUŁ 8.TWORZENIE GRY W PYTHON
Ilość zajęć: 4 lekcje

Zapoznajemy się z zaawansowanymi możliwościami języka programowania Python i tworzymy grę.

Co to?
Python to potężny, powszechnie używany język programowania. O ile jest on bardzo lubiany wśród informatyków, to znajduje także zastosowanie w większości dziedzin informatyki.

Jak?
W tym module uczniowie zapoznają się z najważniejszymi pojęciami w Pythonie, takimi jak zmienne, instrukcje warunkowe, pętle czy funkcje oraz stworzą grę "Totolotek".

Dlaczego?
Python to uniwersalny język. Używany jest w programowaniu gier i multimediów, tworzeniu stron WWW i baz danych, oprogramowaniu dla robotów. Niektórzy giganci IT są znani z zamiłowania do tego języka i nazywają się “pythonistami”. Marki używające tego języka to m.in: Dropbox, Facebook, Intel, Pinterest, PayPal i Youtube.
<<<

Kompletna edukacja cyfrowa

W tym kursie podopieczni zapoznają się z każdą z wymienionych niżej dziedzin IT i po jego zakończeniu wybiorą obszar w którym będą się rozwijać.

MODUŁ 1. STRONY INTERNETOWE PRO
Ilość zajęć: 6 lekcji

Nauczymy się samodzielnie tworzyć strony WWW, stylizować je i tworzyć interakcje dla użytkowników.

Co to?
W dobie rozwoju technologii, posiadanie strony własnej firmy jest niemal obowiązkiem. Dlatego coraz bardziej szerzy się popularność na witryny WWW. Do ich tworzenia używane są najczęściej takie języki jak: HTML, CSS i JavaScript. HTML pozwala na tworzenie stron WWW, a CSS jest używany do tego, by dbać o ich „wygląd zewnętrzny”. Z kolei JavaScript dba o projektowanie wizualnych treści, pomaga „ożywić” strony internetowe.

Jak?
Uczniowie nauczą się samodzielnie tworzyć zaawansowane strony internetowe, poznają jak korzystać z języka znaczników HTML oraz sposobu stylowania elementów przy pomocy stylów CSS. Za pomocą JavaScript zwiększą atrakcyjność strony, stworzą interakcje dla użytkownika i rozwiną własne umiejętności.

Dlaczego?
Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń mówi, że średnie zarobki front-end developerów (twórców stron internetowych i aplikacji) oscylują ok. 7 550 PLN. Cyfryzacja staje się kluczowym elementem każdego biznesu, a to oznacza, że programista front-end jest bez wątpienia cennym specjalistą na rynku pracy.
>>>
MODUŁ 2. CYBERBEZPIECZEŃSTWO PRO
Ilość zajęć: 2 lekcje

Omawiamy bezpieczne korzystanie z internetu oraz zasady prawa autorskiego.

Co to?
Cyberbezpieczeństwo to zbiór zasad i technik stworzonych do zabezpieczenia i ochrony danych osobowych, ważnych informacji rządowych, sprzętów elektronicznych, serwerów i sieci.

Jak?
Podczas tego modułu omawiane będą kluczowe aspekty świadomego korzystania z internetu, zasady bezpiecznego kreowanie własnego wizerunku w sieci oraz bezpieczeństwa w kontakcie z innymi użytkownikami internetu. Poświęcimy szczególną uwagę prawom autorskim oraz zasadom używania dostępnych treści.

Dlaczego?
Korzystając z sieci, warto pamiętać o wszelkich zasadach bezpieczeństwa, jednak trzeba się przede wszystkim samemu nauczyć przestrzegać wszystkich reguły świata wirtualnego. Cyberbezpieczeństwo to bardzo ciekawe zagadnienie, które później może przeobrazić się w prawdziwe hobby, a potem nawet pracę.
MODUŁ 3. UNITY 3D
Ilość zajęć: 4 lekcje

Poznajemy środowisko do tworzenia gier 2D i 3D, tworzymy własną grę 3D.

Co to?
Unity to najpopularniejszy silnik 2D/3D gier na świecie. Jego główną cechą jest multiplatformowość, co oznacza, że silnik będzie działać i na systemie Android, i na Windows, i na Linux, i na iOS.

Jak?
Podczas zajęć w tym module uczniowie poznają wieloplatformowy silnik gier do tworzenia gier komputerowych 2D i 3D lub innych materiałów interaktywnych, takich jak wizualizacje czy animacje. Uczniowie poznają interfejs graficzny środowiska Unity i stworzą własną grę 3D.

Dlaczego?
Dzieci uwielbiają gry, a nauka programowania poprzez Unity staje się świetnym sposobem na zdobycie dodatkowych umiejętności. W Unity powstały takie gry, jak PokemonGO, Angry Birds 2, Game of Thrones: Seven Kingdoms. Znajomość tego silnika daje młodym uczniom możliwość tworzenia własnych gier 3D i pozwala przećwiczyć umiejętności, które już niedługo pomogą zamienić zainteresowanie grami w prawdziwą pracę w IT.
MODUŁ 4. ADOBE PAKIET
Ilość zajęć: 4 lekcje

Zapoznajemy się z projektowaniem grafiki wektorowej, tworzymy własne projekty graficzne.

Co to?
Umiejętności graficzne to niezbędne narzędzie przyszłego designera i marketingowca. Mało tego, są podstawą do tworzenia ilustracji do książek, grafiki komiksowej i gamingowej. Aplikacje od Adobe są uznawane za najlepsze do projektowania, tworzenia i edycji obrazów. Dzięki nim można tworzyć grafikę rastrową i wektorową.

Jak?
W trakcie tych zajęć zapoznamy uczniów z projektowaniem grafiki wektorowej. Stworzymy własne logo, zaproszenie na wydarzenie i nauczymy się obsługiwać program Adobe Illustrator.

Dlaczego?
Żyjemy w kulturze obrazkowej i na rynku mocno wzrasta zapotrzebowanie na grafików, kreatorów i ilustratorów. Zdobyta wiedza będzie przydatna nie tylko w pracy, a i do nauki, tworzenia własnych projektów i rozwoju myślenia przestrzennego.
MODUŁ 5. VLOGGING + MONTAŻ
Ilość zajęć: 5 lekcji

Poznajemy zasady tworzenia wideo, uczymy się rozpisywać scenariusze, dobierać właściwy sprzęt itd.

Co to?
Vlogging — trend wśród dzisiejszej młodzieży. Jeszcze do niedawna vlogiem nazywano nieskomplikowanej struktury filmik, internetowy dziennik prowadzony zazwyczaj na YouTube. Dzisiaj videobloging przeobraził się w prawdziwą telewizję internetową, a na YouTube każdy znajdzie ciekawe dla siebie treści. Ale za samym filmikiem i lajkami stoi o wiele więcej pracy, niż większość może sobie wyobrazić.

Jak?
Podczas zajęć uczniowie poznają prawdziwe zasady tworzenia contentu wideo. Nauczymy się rozpisywać scenariusze, planować ujęcia jako reżyserzy, dobierać właściwy sprzęt (kamery, światło, dźwięk), a na zakończenie zmontujemy i zedytujemy własne filmy.

Dlaczego?
Filmy, tak samo jak i obrazy, przyciągają o wiele więcej uwagi odbiorców, niż zwykły tekst. Z racji tego coraz więcej firm korzysta z usług wideo blogerów i wydaje coraz więcej pieniędzy na nagrywanie reklam, prezentacji, eventów firmowych itd. Na rynku wzrasta zapotrzebowanie na tego typu content, co przekłada się na wzrost perspektywy zatrudnienia. Jeżeli młody uczeń chce rozwijać własnego videobloga, jest to świetna okazja, by poznać wszelkie podstawy do jego prowadzenia.
MODUŁ 6. PYTHON: TWORZENIE APLIKACJI
Ilość zajęć: 7 lekcji

Zapoznajemy się z najważniejszymi pojęciami języka programowania Python i tworzymy własną aplikację.

Co to?
Python jest jednym z najbardziej lubianych języków wśród programistów, ponieważ jest lekki w nauce i przyjemny w użytku. W 2015 roku w Wielkiej Brytanii przeprowadzono badania, w których trakcie okazało się, że 6 z 10 rodziców zdecydowało się na to, by ich dzieci uczyły się w szkole podstawowej języka programowania Python, a nie francuskiego.

Jak?
Uczniowie zapoznają się z najważniejszymi pojęciami z zakresu języka programowania Python: takimi jak zmienne, instrukcje warunkowe, pętle czy funkcje oraz na podstawie zdobytej wiedzy stworzą aplikację.

Dlaczego?
Jak pokazuje analityka iDataLabs, język programowania Python jest używany przez ponad 75 tys. firm na całym świecie. I chociaż Python nie zajmuje większości rynku, jego popularność nieustannie wzrasta. Duże korporacje są pewne przyszłości języka i nawet tworzą wokół niego biznes. Podsumowując, Python developer na pewno może się nie martwić o pracę w przyszłości.
MODUŁ 7. CHATBOT W PYTHON
Ilość zajęć: 3 lekcje

Zapoznajemy się z funkcjami botów i uczymy się tworzyć zaawansowane boty.

Co to?
Boty to niesamowicie przydatne narzędzie we współczesnym świecie. Obecnie znamy ich dwa typy: chatboty i voiceboty. Pomagają one firmom zwiększyć konwersje, są dostępne 24/7, a co najważniejsze — zmniejszają wydatki przeznaczane na rozwiązania różnych problemów.

Jak?
W trakcie modułu zapoznamy się z naturą botów, zasadami ich działania i nauczymy się tworzyć zaawansowane boty.

Dlaczego?
Boty są używane w sprzedaży, e-commerce, marketingu i obsłudze klienta. Jednocześnie żadna firma nie chce mieć bota podobnego do innych. Zależy im na rozbudowanym interfejsie, szybkim przepływie informacji i całkowitym dostosowaniu do swoich potrzeb. Właśnie wtedy w grę wchodzą twórcy botów w Pythonie.
<<<
32 spotkania po 90 min
8 rat po 390 zł
32 spotkania po 90 min
8 rat po 390 zł

Specjalizacja

Rozwój w jednym z wybranych kierunków technologii cyfrowych.

Specjalizacja

Rozwój w jednym z wybranych kierunków technologii cyfrowych.

Specjalizacja

Rozwój w jednym z wybranych kierunków technologii cyfrowych.

Specjalizacja

Rozwój w jednym z wybranych kierunków technologii cyfrowych.

Specjalizacja: programowanie WEB

Podczas zajęć w tym kursie uczniowie stworzą zaawansowane strony WWW, poznają podstawy baz danych i hackingu oraz opublikują swoje strony w sieci.

13-18 lat
24 lekcje po 90 minut


  • Strony internetowe PRO: HTML + CSS + JavaScript - 6 lekcji
W świecie digital posiadanie własnej witryny internetowej jest praktycznie obowiązkiem dla każdej firmy, niezależnie od tego, czy sprzedaje ona coś online, czy potrzebuje tylko swojego miejsca w sieci. Do tworzenia takich stron najczęściej używane są języki: HTML, CSS i JavaScript. HTML jest „szkieletem” stron WWW, za pomocą CSS tworzy się „wygląd zewnętrzny” strony, a JavaScript dba o wizualne treści, pomaga „ożywić” strony internetowe.

Wynik: Podopieczni rozpoczynają wstęp do HTML i CSS, tworzą proste strony o ulubionej grze. Dalszym krokiem jest nauka JavaScript i tworzenie zaawansowanej dynamicznej strony internetowej (np. dla salonu samochodowego).

  • Tilda – 3 lekcje 
Konstruktor Tilda to dobra okazja do stworzenia własnej strony internetowej, nawet bez znajomości języków programowania. Przyjazny dla użytkownika interfejs pomaga krok po kroku stworzyć stronę internetową dla dowolnego projektu. Program stale się rozwija, ma poważną funkcjonalność i sporo możliwości, a także wprowadza nowe narzędzia do tworzenia sklepów internetowych czy własnego portfolio.

Wynik: Uczniowie zapoznają się z funkcjonalnością platformy Tilda, poznają wewnętrzne narzędzia, dowiedzą się jak projektować strony od podstaw, jak tworzy się strukturę, nawigację i przygotują własny projekt — animowaną stronę o swoim hobby czy ulubionej grze.

  • Projekt na Tilda - 2 lekcje
Kreatywny developer z Francji, Bruno Simon, stworzył swoje portfolio online w bardzo ciekawy sposób. Przedstawił go jako grę 3D na bazie platformy Tilda. W 2019 roku ta strona została uznana przez developerów różnych krajów za jedną z najlepszych na platformie Tilda.

Wynik: Razem z grupą odtworzymy projekt jednej z najlepszych stron na Tildzie i dodamy własne pomysły.

  • Baza danych - 4 lekcje
Jeśli tworzysz aplikację internetową, taką jak sklep internetowy, blog lub grę, prawie na pewno spotkasz się z bazą danych. Pojęcie bazy danych to zbiór różnych danych zorganizowanych w konkretny sposób. Bazy danych i ich systemy zarządzania są zaprojektowane do pracy z dużą ilością danych i w imieniu dużej liczby użytkowników. Jeśli jest to gra komputerowa, danymi będą lokalizacje wrogów, typ bohatera, poziom jego zdrowia, pozycja, charakterystyka mapy. Jeśli jest to aplikacja do pracy z klientem, to w niej będą przechowywane imię i nazwisko klienta, jego zamówienia, numer telefonu, poziom w programie lojalnościowym.

Wynik: Zapoznamy się z podstawami BD, stworzymy własną bazę danych. Podczas tego modułu uczniowie poznają zasady działania i używania CRUD — systemu zarządzania bazą danych, a także nauczą się dawać polecenia w języku programowania SQL.

  • Hacking master - 5 lekcji
Haker to osoba, która wykorzystuje mechanizmy bezpieczeństwa systemów komputerowych i sieciowych. Słysząc słowo „haker większość myśli, że jest to osoba, która włamuje się do komputerów i niszczy wszystko na swojej drodze. Jednak kultura hakerska jest o wiele bardziej złożona, niż mogłoby się nam wydawać. Dziś hakerzy są ściśle związani z cyberbezpieczeństwem.

Wynik: Podopieczni dowiedzą się o podstawach bezpieczeństwa w sieci, a także zostaną wprowadzeni do takich tematów jak kryptografia (nauka o ochronie danych) i kryptoanaliza (nauka o analizowaniu i łamaniu zaszyfrowanej komunikacji). Grupa pozna metody brute force i metodę słownikową, dzięki czemu nauczy się tworzyć bezpieczne hasła i chronić własne dane.

  • Serwery & jak opublikować stronę w sieci - 2 lekcje
Po skończeniu pisania kodu i porządkowania plików składających się na witrynę internetową, trzeba udostępnić ją online, aby ludzie mogli ją wyszukać. Publikowanie strony internetowej nie jest łatwym tematem, głównie dlatego, że można to zrobić na wiele różnych sposobów. Dlatego wiele osób powierza tę sprawę profesjonalistom.

Wynik: Uczniowie poznają zasady działania systemu DNS, nauczą się wybierać hosting dla stron, a także zdobędą wiedzę, niezbędną do publikowania stron w internecie.



24 spotkania po 90 min
6 rat po 480 zł
24 spotkania po 90 min
6 rat po 480 zł
Przewagi CYBER POINT
Wszystkie dziedziny świata technologii
Celem szkoły jest pokazanie podopiecznym wszystkich możliwości, które daje IT. Dzięki temu w przyszłości dzieciom będzie łatwiej podjąć poważną decyzję i wybrać własną ścieżkę rozwoju.
Długoterminowe kursy, dostosowane do potrzeb dzieci
Cały kurs jest przedstawiany uczniom w prosty i ciekawy sposób. Dzięki specjalnie opracowanej strukturze zajęć, uczniowie bez trudu przyswajają nawet te tematy, które na pierwszy rzut oka mogą wydawać się trudne.
Nauczyciele CYBER POINT to praktykujące programiści, którzy pracują z dziećmi już od kilku lat i prowadzą zajęcia nie tylko w szkołach, a również na czołowych warszawskich uniwersytetach.
Doświadczeni Trenerzy
Osiągnięcia
Dodatkowe umiejętności
Uczniowie uczą się logicznego i kreatywnego myślenia, analizy, szybkiego rozwiązywania problemów i osiągania założonych celów. Zdobyte kompetencje przydadzą się im zarówno w szkole, jak i w codziennym życiu.
Podopieczni tworzą własne projekty IT, a wyniki prezentują rodzicom. Po skończeniu Szkoły CYBER POINT dziecko będzie posiadać kompletne portfolio. Każdy uczeń otrzyma certyfikat, świadczący o poziomie jego wiedzy i umiejętności, a wybrani odbędą praktyki w projekcie lub firmie, związanymi ze światem cyfrowym.
Ewaluacja wyników
Pomoc
Szkoła to nie tylko nauka, ale również wsparcie kolegów i inspiracja ekspertów. CYBER POINT to grono młodej i ambitnej młodzieży zafascynowanej IT, która razem wzrasta, wspiera się nawzajem oraz śmiało zmierza w jednym kierunku.
Zostaw zgłoszenie, a opowiemy Ci więcej o naszych kursach
*Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności.
*Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności.
Zostaw zgłoszenie, a opowiemy Ci więcej o wymaganym kursie
Zostaw zgłoszenie, a opowiemy Ci więcej o wybranym kursie
Wybierz wiek dziecka
*Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności.